JAK SKORZYSTAĆ – A4Go
Urządzenie pokładowe A4Go oraz pakiet impulsów możesz nabyć:
poprzez internetowy serwis klienta www.a4go.pl, który umożliwia szybkie nabycie urządzenia A4Go i zakup doładowań dzięki natychmiastowej płatności elektronicznej w systemie Blue Media oraz daje wgląd we wszystkie transakcje zakupu, przejazdy przez konkretne place poboru opłat, czy faktury
w Punktach Obsługi Klienta:
- PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W MYSŁOWICACH
ul. Piaskowa 20 (budynek tuż za bramkami w kierunku Krakowa)
tel. 32 76 27 335 fax 32 76 27 334
pokmyslowice@autostrada-a4.com.pl
Od 1 czerwca 2022 r. czynny od poniedziałku do piątku, stacjonarnie i on-line od godz. 6.15 do 21.45. - PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W BALICACH
ul. Krakowska 104 (budynek tuż za bramkami w kierunku Katowic)
tel. 32 76 27 535 fax 32 76 27 435
pokbalice@autostrada-a4.com.pl
Od 1 czerwca 2022 r. czynny od poniedziałku do piątku, stacjonarnie i on-line od godz. 6.15 do 21.45.
Po skonfigurowaniu konta użytkownika: wyboru formuły prepaid i/lub postpaid, przypisaniu do urządzenia pokładowego wybranej, dopuszczalnej liczby pojazdów, doładowaniu urządzenia impulsami bądź podpięciu aktywnej karty płatniczej, możesz zacząć doceniać zalety A4Go w praktyce!
W przypadku wadliwego funkcjonowania urządzenia pokładowego A4Go jest ono BEZPŁATNIE wymieniane na nowe urządzenie. W tej sprawie kontaktuj się z Punktem Obsługi Klienta.
Urządzenie pokładowe możesz zwrócić w dowolnym momencie, odzyskując kaucję w wysokości 50 zł oraz wartość niewykorzystanych, całych pakietów impulsów (wartość niewykorzystanych impulsów, które nie stanowią pakietu, nie jest zwracana).